BDU Coğrafiya 968

Fikir ve Iradlarinizi Yorum yazaraq bildirin.


Nəsibə Əliyeva

Nəsibə Əliyeva Baş müəllimə
İş telefonu: +(994) 12 566 50 34
1947-ci il fevralın 15-də Qusar rayonunda anadan olub. 1955-1965-ci illərdə Dəvəçi rayonun 1 №-li orta məktəbində oxuyub. 1972-1978-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Universitetinin Geoloji-Coğrafiya fakültəsində təhsil alıb. 1970-ci ildən BDU-da calışır. Ailəlidir, bir övladı var.
TƏHSİLİ VE ELMİ DƏRƏCƏ VƏ EMLİ ADLARI
  • 1998-2002-ci illərdə Müəllimlər İnstitutu nəzdində təkmilləşdirmə kursunu bitirib.
  • 1972-1978, tələbə, Azərbaycan Dövlət Universitetinin Geoloji-Coğrafiya fakültəsi
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
  • 1970-1992, baş laborant, Azərbaycan Dövlət Universitetinin Geoloji-Coğrafiya fakültəsi
  • 1992-2008, baş müəllim, hidrometeorologiya kafedrası, geoloji-coğrafiya fakültəsi,BDU
  • Apardığı dərslər: Qurunun hidrologiyası, Göl və su anbarlarının hidrologiyası, Hidrometriya və təhlükəsizlik texnikası, 30-dan cox elmi məqalənin müəllifidir.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
  • Coğrafiya, hidrometeorologiya, su ehtiyatları
BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SIMPOZIUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
  • 2003, Bakı, Azərbaycan; “Təbii sərvətlərin qiymətləndirilməsi” elmi praktiki konfrans
  • 2004,Санкт-Петербург Международная конференция
  • 2004, Bakı, Azərbaycan;”Azərbaycan meşə ekosistemləri” elmi-praktiki konfrans
  • 2007, Bakı, Azərbaycan; Prof.M.A.Müseyibovun anadan olmasının 80 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi konfrans
  • 2007, Bakı, Azərbaycan; Akademik Həsən Əliyevin 100 illik yubileyinə həsr olunmuş “Ekologiya: Təbiət və cəmiyyətin problemləri”Beynəlxalq elmi konfrans
SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
  1. 2003, Böyük Qafqazın şimal-şərq yamacının meşə örtüyünün antropogen deqradasiyası
  2. 2007, Kür-Araz ovalığının qrunt suları və onun səviyyəsinin tənzimlənməsi
  3. 2007, Lənkəran təbii vilayətində relikt meşə ekosistemlərinin mühafizə problemi
  4. 2008, Kicik Qafqaz təbii vilayətində yerli axımdan suvarmada istifadə
KİTABLAR
  • 2004, Beş dilli izahlı ekologiya lüğəti
  • 2005, Hidrometeoroloji lüğət

Categories:

Leave a Reply